If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
когато колата ми загрее от 2-ра ми прескача направо на 4-та има ли възможност това да се оправи без да сменям робота щото съм чувал че е цифра !
Благодаря Ви предварително !!!
Като щяло има писано много за селеспиидите ползвай търсачката лошо е че няма кой да ти помогне в Бургас трябва да отидеш в София във Ванто там най добре ще ти кажат присъдата.
Здрасти колега, и моята е (беше) така. Губеха се трета и първа. Чува се едно щракане, но не успява да включи 1-ва или 3-та и минава директно на 2-ра или 4-та. Провериха налягането в сферата- оказа се, че не мърда, държи си постоянно. И затова ми преадаптираха съединителя. Но не мога да кажа дали има ефект,защото веднага след като го оправиха се наложи да разглобят двигателя. Сега е с разглобен двигател, а искат и скоростната кутия да отворят точно заради този проблем. Съмняват се в някаква избутваща вилка или нещо такова. Но като за начало е добре да ти измерят налягане в сфера- дали е постоянно и т.н. Поздрави и успех с ремонта
Знам, че може и в Бургас да ти го оправят, но май ще трябва да почакаш - един от сервизите си праща точно този човек, който се занимава с тези проблеми от София в Бургас командировка. Може да го засечеш. За повече информация - на лична...
ами пробвам сега с маслото на робота. смених го пак с Tutula дето ми го препоръчаха в Александров Кар ама да видим. искало малко време ефекта не можел да бъде на момента постигнат
Да, и аз за моята трябваше да чакам около месец-месец и половина да се "самоизлекува", ама при мен не стана. Дано да имаш повече късмет от мен. Поздрави и успех!!!
Сори за спама ама май тези селеспииди при 156 излязоха пълен шит. Дано в следващите модели нещата се променят към добро. Колега дано си отстраниш проблема с възможно най малко средства. А ако се закучи работата винаги можеш да си сложиш обикновенни скорости. Успех
Сори за спама ама май тези селеспииди при 156 излязоха пълен шит. Дано в следващите модели нещата се променят към добро. Колега дано си отстраниш проблема с възможно най малко средства. А ако се закучи работата винаги можеш да си сложиш обикновенни скорости. Успех
тъй ли? аз що пък не съм разбрал че са боклук. три години вече я карам и си е перфектна..... интересно е защо всеки път когато имам някакъв макар и малък проблем с каквото и да е по колата , първата работа е да кажат "от селеспийда е", а после се оказва че въобще не е от там. както се казва в един български филм:
" - абе да ти пикая на работата;
-аааа!. не така! всеки който не разбира, бърза да пикае....;"
колега, няма да се оправи сама и само със смяна на маслото. проблема най вероятно е в избирача на скорости. датчикът на 2-4 също може да бъде. няма да се наложи да сменяш робот. ако идаш към софия, мога да ти препоръчам къде да отидеш.
Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая sprint tropheo 155/1.8 156/2.0 Selespeed
Абе защо всички толкова псувате всичко което е без съединител. Значи кажа ли че карам Selespeed и всичко ме питат кога ще очаквам да я водя в София заради скоростната кутия. даже един разбирач тука ми развива теорията че ако се сменяли от волана скоростите издържал робота не повече от 70 000 КМ а ако се сменяло от лостта повече а понеже на мене "+" на волана ми е изтъркан и той каза че това няма оправия нова кутия. Нали се сещате че тоя повече и капака няма да му дам да вдигне на моя кола каквато и да била тя. А за ръчна скоростна кутия и дума да не става. Не съм я взел ръчка няма и да стане ръчка. В Италия имаше колкото искам ръчки, аз я взех Selespeed. И това НЯМА ДА СЕ ПРОМЕНИ
хъм това със смяната на скоростите от волана и от лоста е много интересно. а как ли е ако я караш в режим "сити"? И това за 70 000 км също ми е интересно. това пробега за смяна на маслото в скоростната кутия ли е?
Нужно ли е да пояснявам че става въпрос за една и съща механика, на която и е все едно от къде ще и подадеш команда да превключи. Работата която върши е все една и съща. Износването съответно- също не е различно. По принцип първоначалното твърдене, когато колите с такова превключване излязоха на пазара, производителите твърдяха че издържат 300 000км без проблем. В последствие се оказа че първата серия на хидравличния блок не издържа толкова а горе долу наполовина или на 2/3- т.е след 150 к започва да прави проблеми. След това проблема беше решен и новите роботи са значително по надежни. Факт е че колите със селеспийд износват доста по малко съединителя.
Това беше малко отклонение от темата на колегата, но е крайно време да се спре спекулирането на тази тема.
Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая sprint tropheo 155/1.8 156/2.0 Selespeed
Ся като се замисля може би се пускат също толкова теми за проблеми и с механичните ск кут, горкия селеспиид какво име му излезе.....а мисля следващото алфе живот и здраве да е селеспиидче......
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Fiore, аз отдавна спярх да пиша в темите за селеспийда, щото все се намира по някой разбирач, дет не се е качвал на такава кола, ма изразява мнение. Щом не ги кефи този вид скорости, да си карат обикновените коли и да не лаят излишно. Последния път когато писах в такава тема много яко нахраних един колега (за което се извинявам), но просто вече ми писна от некомпетентни мнения. И за да не е тотален спам поста ми, призовавам следното:
Не пишете глупости, след като не сте се сблъсквали с това! Благодаря!
Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed '00
Alfa Romeo 155 1.7 T.S. '94
Alfa Romeo 90 2.0 '87
sigpic
Ся като се замисля може би се пускат също толкова теми за проблеми и с механичните ск кут, горкия селеспиид какво име му излезе.....а мисля следващото алфе живот и здраве да е селеспиидче......
А теб какво те кара да мислиш, че на селеспийда не е механична скоростната кутия?!
Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed '00
Alfa Romeo 155 1.7 T.S. '94
Alfa Romeo 90 2.0 '87
sigpic
Нищо не ме кара - просто използвах определено разговорно изразно средство, тука сме си уж все свой ора, и не мисля че винаги е нужно да използваме кой знае колко сложни инженерни изрази, и да подържаме петзвездна етикеция.....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Ся като се замисля може би се пускат също толкова теми за проблеми и с механичните ск кут, горкия селеспиид какво име му излезе.....а мисля следващото алфе живот и здраве да е селеспиидче......
е не можах да те убедя и първото да е селеспийид и това е)
на колегата му казах като дойде в софия да се обади . имам робот на части и може да му измислим датчик, ако е от това.
Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая sprint tropheo 155/1.8 156/2.0 Selespeed
Comment